Kick off

(null)
Förra veckan fick vi reda på att vi skulle åka på kick off med kontoren i södra Närke, vi fick veta att vi skulle vara i Kumla klockan ett igår men mer info hade vi inte fått. På plats i Kumla blev vi upphämtade av en buss och påbörjade resan mot hemligt mål. Under vägen hade vi lite olika övningar för att bland annat jobba på att lyfta fram sina bästa sidor. Efter ett par timmar va vi alla säkra på att slutdestinationen skulle bli Stockholm.
Vi parkerade utanför Hasselbacken bredvid Skansen och fick checka in i våra rum, jag delade med Ann.
Vi fick reda på att vi skulle vidare till gröna Lund för att köra 5-kamp men hade en rast på 1,5 timme innan så vissa av oss passade på att ta en promenad och även äta något lite lättare.
(null)
Halv sex va vi på plats vid grönan.
Hela gänget bortsett från Joel som tog kortet. Vi blev uppdelade i två lag och det va riktigt jämt mellan lagen, skiljde bara några få poäng men tyvärr hamnade jag i förlorande laget.

Efter gröna Lund åkte vi spårvagn och vidare till restaurangen miss voon, en restaurang som kombinerar de asiatiska köken men med en grund i det skandinaviska. Vi hade en avsmakningsmeny och fick testa på 8 olika rätter. Ska vara ärlig och säga att vissa rätter inte alls föll mig i smaken, va väldigt mycke rå fisk och musslor osv. Vi va klara runt tolvtiden och då fick det bli en promenad tillbaka till hotellet för de flesta av oss.
(null)
Det blev en lugn morgon med frukost och ihoppackade av grejer, halv elva gick bussen tillbaka och vi va framme vid ettiden. Det va ett trevligt och givande dygn där fokus delvis handlat om att arbeta ihop gruppen och se den som en även fast vi sitter på fem olika kontor.